HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy vámp/ír

A cukmafundárumról, fokhagymáról, koporsószegekről, ciripelésről, vércsoportokról, unalomról... arról,hogy mit ne tegyünk vagy ha már tesszük,akkor úgy, hogy ne jöjjenek rá...partokról és pártokról, képekről és lépekről, egy szóval... semmiről.

Friss topikok

  • Mekare: Áldásom rá..mármint a Watchmen duplázásra :D Hát nem kell a Rómát végigdarálni..mint én XD Mindenn... (2009.08.19. 21:40) Top 10 férfi sorozat karakter (szerintem)
  • Legisfalk: Nagy kár, hogy Wilfried Baasner már nem lehet köztünk. (2009.08.17. 19:27) Ich bin Guldenburg-fan
  • Mekare: @Legisfalk: Én is remélem :D érdekes libelális wahha (2009.08.15. 21:38) Te akarnád? Mert én igen.
  • Legisfalk: Na erre tényleg nem jöttem volna rá, nem ismerem a filmet, annyi tippem volt még, hogy talán a kép... (2009.08.09. 21:44) Leonidas rémálma
  • : @Joey95: Ja és Billy azt mondta hogy tarsd magad a blog "nyelvezetéhez".Ez nem főnökösködés vagy i... (2009.08.08. 21:56) Multiorgazmus :D

Linkblog

Te akarnád? Mert én igen.

2009.08.15. 15:48 Mekare

Rorschach Was Right Pictures, Images and Photos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rémület. Mert miről írjak. Semmi nem jut az eszembe. S még nekem kellett volna tartani itt a frontot… szerencse, hogy másképp lett.

Felmerült az ötlet a fórumon, mi lenne, ha lenne nekünk idehaza egy Rorschach-unk. Én nem aggódnék, ellenben az Országház majmai annál inkább, rettegne mindenki, aki már az ártatlanul megbélyegzett nemzeti pártoktól is retteg. Evidens, hisz Rorschach-ot nem érdekelné a törvény. Járná az utcákat, és tenné, amit rajta kívül senki sem merne. Elítélnék, üldöznék, ahogy mindig is, de lennének hálás emberek. Tulajdonképpen nagyon sokan. Mert ő sosem bántott ártatlanokat, de a bűnösökkel kegyetlenül elbánt. No, nem bizonyíték nélkül. a pedofil csávót is csak úgy ölte meg, hogy már tudta 100%, hogy ő a tettes. Az utcán bandáknak igen is verés jár, a pedofiloknak meg balta. Nem kell ezt túlbonyolítani. Ha van ilyen ürge, aki bevállalja ezt a fajta jótékony bűnösséget, az üldöztetést, a megvetést, mert elég neki, ha tudja, amit tesz az igenis jó, akkor én nem vetném meg. Nem félnék, amíg betartaná önmagának felállított törvénykönyvét. Ami szerintem valahol az Igazság, a józanész, egy valódi hős kódexe. Persze, önbíráskodó, ahogy Batman, Dexter,a Megtorló vagy bármelyik maszkos hős. Dexter nem véletlenül kapta (nemcsak az Öbölbéli mészáros) a Dark Defender, sötét védelmező nevet. Sötét, mert sorozatgyilkos, védelmező, hisz csak sorozatgyilkosokat öl. Jó egyszer végzett egy pedofillal is, de rém büszke voltam rá  :D

Kérdés te elítélnél-e egy Magyarországon tevékenykedő, sötét igazságosztót, ha az oly szigorú kódex szerint tevékenykedne, mint a fentebb említettek, és nem bántana ártatlanokat?

 

Dark Defender- Dexter Pictures, Images and Photos

3 komment

Címkék: parlament büntetés pedofília dark gyilkosság párt batman nemzeti dexter watchmen megtorló defender önbíráskodás rorschach törvénykönyv punisher morális hazaszeretett

A bejegyzés trackback címe:

https://egyvampir.blog.hu/api/trackback/id/tr371311313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mekare 2009.08.15. 16:20:18

Valesz nem tud kommentelni

Legisfalk 2009.08.15. 18:50:45

Franszoáországban a 60-as, 70-es években csúnyán megugrott a bűnözési ráta, a sok afrikai bevándorlónak hála. Persze a törvények nem sokat értek ellenük, amit rájuk húzhattak volna, sokszor azt is megúszták a libelális (szerintem ebbe a szóba nem illik a durva "r" hang :D) bíróságoknak köszönhetően. No, ezt megelégelte néhány rendőr, illetve katona, és egy időben állarcos figurák tizedelték a barnábbnál is feketébb bűnözők sorait. Nem szaroztak előállítással, letartóztatással, egyszerűen agyonlőtték a bűnözőket.
Hidán Csabától hallottam ezt a történetet, remélem, igaz. :)
Naná, hogy támogatom a pacaarcú igazságosztót! :)

Mekare 2009.08.15. 21:38:45

@Legisfalk: Én is remélem :D érdekes
libelális wahha
süti beállítások módosítása