HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy vámp/ír

A cukmafundárumról, fokhagymáról, koporsószegekről, ciripelésről, vércsoportokról, unalomról... arról,hogy mit ne tegyünk vagy ha már tesszük,akkor úgy, hogy ne jöjjenek rá...partokról és pártokról, képekről és lépekről, egy szóval... semmiről.

Friss topikok

  • Mekare: Áldásom rá..mármint a Watchmen duplázásra :D Hát nem kell a Rómát végigdarálni..mint én XD Mindenn... (2009.08.19. 21:40) Top 10 férfi sorozat karakter (szerintem)
  • Legisfalk: Nagy kár, hogy Wilfried Baasner már nem lehet köztünk. (2009.08.17. 19:27) Ich bin Guldenburg-fan
  • Mekare: @Legisfalk: Én is remélem :D érdekes libelális wahha (2009.08.15. 21:38) Te akarnád? Mert én igen.
  • Legisfalk: Na erre tényleg nem jöttem volna rá, nem ismerem a filmet, annyi tippem volt még, hogy talán a kép... (2009.08.09. 21:44) Leonidas rémálma
  • : @Joey95: Ja és Billy azt mondta hogy tarsd magad a blog "nyelvezetéhez".Ez nem főnökösködés vagy i... (2009.08.08. 21:56) Multiorgazmus :D

Linkblog

Pandorum

2009.11.12. 01:06 Mekare

Bower ( Ben Foster) felébred a hosszú hibernálásból, mint Heston a Majmok bolygójában, ami életem első olyan filmje volt, amiért úgy igazán rajongtam, s teljesen elfordított egy új világ felé.  Szóval ott van ez az ürge egymagában. A hibernálás miatt a nevét is csak onnan tudja, hogy rá volt írva a kabinjára. Az űrhajón rendszeressé válik az áramkimaradás, a reaktor a végét járja. Egyre tovább tart a sötétség, de a fény sem nyújt épp biztonságérzetet. Aztán egyszer csak Payton (Dennis Quaid) is magához tér.  Most már ketten tanácstalanok. Nem tudják mennyi idő telt el, miért és egyáltalán melyik űrhajón is vannak. Együtt beszabadulnak a vezérlő terembe. Segélyhívásukra senki sem válaszol, az ajtó zárva, de látszik, hogy mások is próbáltak már keresztüljutni rajta. Payton hadnagy irányításával végül Bower kimerészkedik a szűk szellőzőn keresztül. Átszenvedve magát a fojtogató csövek között semmi jó nem vár a tizedesre. Sajnos a hajó legénységet már csak nyomokban tartalmaz. Ám teli van emberevő szörnyetegekkel…

 De ennyi persze nem elég, akkor a Pandorum csak egy „Juj ne egyél meg” filmecske volna. Nem az. Persze össze van „lopkodva”. De az sosem rossz, ha csupa jó dolgot lopsz, azokat összegyúrod, csak az, ha szart próbálsz mixelni szarral. Nos, a Pandorum telis tele van király jelenetekkel, amikről legkevésbé az mondható el, hogy újak, de kit érdekel ez mikor még mindig hatásosak. Nem mellesleg végül is egy egész ügyes, érdeklődést, feszültséget mindvégig fenn tartó filmecskét hoztak össze. Ráadásul, számomra legalábbis, többször nézhető.  A hangulata ott van a szeren, köszönhetően a szűk hajócskának, és a hihetetlen látásviszonyoknak. Nekem a szörnyetegek is tetszettek, bár rém ismerősek voltak valahonnan, de fogalmam sincs honnan. A végét is jól megoldották, az már személyes szegénységem, hogy az utolsó jelenetet én nem ilyennek vártam, hanem valahol Darabont és King közös A köd megoldására áhítoztam. Na, jó nem pontosan arra, de valami hasonlóan negatív és lélekszakítóan fájdalmas véget akartam. De jó ez így is. Helyet neki a polcon. Főleg, hogy Foster-boy bizony igen jól alakít.

70%

 

pandorum Pictures, Images and Photos

Szólj hozzá!

Címkék: blog vélemény film mozi horror cam ben dennis sci fi poster quaid foster pandorum payton bower gigandet talis

A bejegyzés trackback címe:

https://egyvampir.blog.hu/api/trackback/id/tr841519305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása