HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy vámp/ír

A cukmafundárumról, fokhagymáról, koporsószegekről, ciripelésről, vércsoportokról, unalomról... arról,hogy mit ne tegyünk vagy ha már tesszük,akkor úgy, hogy ne jöjjenek rá...partokról és pártokról, képekről és lépekről, egy szóval... semmiről.

Friss topikok

  • Mekare: Áldásom rá..mármint a Watchmen duplázásra :D Hát nem kell a Rómát végigdarálni..mint én XD Mindenn... (2009.08.19. 21:40) Top 10 férfi sorozat karakter (szerintem)
  • Legisfalk: Nagy kár, hogy Wilfried Baasner már nem lehet köztünk. (2009.08.17. 19:27) Ich bin Guldenburg-fan
  • Mekare: @Legisfalk: Én is remélem :D érdekes libelális wahha (2009.08.15. 21:38) Te akarnád? Mert én igen.
  • Legisfalk: Na erre tényleg nem jöttem volna rá, nem ismerem a filmet, annyi tippem volt még, hogy talán a kép... (2009.08.09. 21:44) Leonidas rémálma
  • : @Joey95: Ja és Billy azt mondta hogy tarsd magad a blog "nyelvezetéhez".Ez nem főnökösködés vagy i... (2009.08.08. 21:56) Multiorgazmus :D

Linkblog

A banánom, sorozatok és a követés

2009.10.06. 16:35 Mekare

Nos.  Nem mondhatom azt, hogy hé visszatértem, mivel nincs így. De mondjunk egy embert, akit egyáltalán ez izgat.  Itt most tücsökciripelést hallunk, igen. Nos, úgy gondoltam írok egy új bejegyzést. Csak mert az áldozatnak kiszemelt banánomat, legalább 20 perce nem tudom már kinyitni, úgy érzem sürgősen szükségem van valamiféle életigazolásra. Hogy ha mást nem, legalább egy nyomorult bejegyzést tudjak megírni. De azt hisszük ez összejöhet? Nem, nem dehogy.

Szépen elterveztem, hogy majd hosszasan nyáladzok a lefinálézott sorozataimról és a most újraindultakról. De erre aligha lenne időm, mivel épp elég őket megnézni ugye.  Elmondhatnám, hogy Joey-val ellentétben nekem igen is tetszettek a TBBT új részei, persze azt se mondom, hogy az eddigi legeslegjobbak.  Hogy jaj de happy vagyok, mert van Heroes meg Dexter és Dollhouse, bár az utóbbi egy olyan nézettséggel, hogy sokak szerint végig se megy az évad és jön a kasza. Félek, igazuk van, ha nem kezdik el azok a rohadtak odakünn nézni sürgősen. Szégyen, de mindezek mellett le vagyok maradva a Sons of anarchy-val, mert még az első részt sem néztem végig a második évadból. Viszont fanatikusan nézem továbbra is a Bones-t és szégyenteljesen bevallom, még mindig nézem a Gossip girl-t pedig ez az évad eddig ótvarszar szerintem. Jaj és korbácsot nekem, mert még mindig lesem a Grey’s anatomy-t… de miéééért? Nem tudom. Ja és persze a Glee is nézős maradt, csak nehogy már egy kicsivel kevesebb rohadék sorozatot nézzek ugye, és erre még nemrég átdaráltam magam a HUNG első évadán. Pedig biza Mad men s2-t akartam. Legalább a United States of Tara-t abbahagytam a felénél kb. Annyira nem jó, hogy még ez is megfosszon a napfénytől :D.

Persze végigélvezkedtem magam a Batman Arkham Asylumon is, és kb valóban az év játéka érzésem van vele kapcsolatban, mert talán 2010 is lesz mire a Modern Warfare 2 singlejébe egyáltalán belekukkantok. Egyértelmű, hogy én a multira várok, és nem fogom az időm arra pocsékálni, hogy ne az interneten gyilkjoljak wáháháh. Ugyanakkor Batman megéri eme veszteségeket. Rohadt jó hangulat, milyen rég vártunk már egy ilyenre, jaj. Nem valami film miatt jött ki sürgősen, hanem megadták a módját, rendesen, képregényesen wáh élveztem, no.

Továbbra is várakozom az Avatar-ra amelynek topikjában ma létrehoztam eme karácsonyi förmedelmet: 

Karácsony a Pandora Bolygón

 

Kis karácsony, nagy karácsony,
Kész van e már az avatárom?
Ha kész van már, ide véle,
Hadd menjek be a fejébe.

Kis fenyőfa, nagy fenyőfa,
Kész van-e az avatarka?
Ha kész van már, ide véle,
Adjad már,mert gyorsan kéne.

Jaj, de szép a avatárom
Ragyog mint az új gitárom.
Itt egy szép na'vi, ott egy macska.
Csak a na'vi nagyobbacska!
Boldog Karácsonyt! wuhuhuhuhuuuu

               (MekareMadness,Avatar topik 2009) XD

 

Amellett egy igen kedves Avatar oldal hatására csináltam magamnak új twittert :) Mert a régit annyira agyonhasználtam, hogy még a felhasználónévre sem emlékszem. Amúgy is képregényhős nevem volt. Semmire se jó xD Én általában csak követek, írásra még nem vetemedtem... most is mit írhatnék, hé..már fél órája nem bírom kinyitni a banánt. Gyere Batman segíts!

Azért ha van kedvetek kövessetek… semmi nem fog történni.. rászánom magam előbb utóbb h csipogjak valami oltári nagy hülyeséget, mint most… csak az legalább max 140 karakter lehet :D

MekareMadness-t tessék követni! Visszakövetek, ha kell :)

Szólj hozzá!

Címkék: vers avatar pandora kis karácsony modern 2 heroes banán batman dexter soa anatomy warfare tbbt greys dollhouse glee hung

A bejegyzés trackback címe:

https://egyvampir.blog.hu/api/trackback/id/tr801431978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása