HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy vámp/ír

A cukmafundárumról, fokhagymáról, koporsószegekről, ciripelésről, vércsoportokról, unalomról... arról,hogy mit ne tegyünk vagy ha már tesszük,akkor úgy, hogy ne jöjjenek rá...partokról és pártokról, képekről és lépekről, egy szóval... semmiről.

Friss topikok

  • Mekare: Áldásom rá..mármint a Watchmen duplázásra :D Hát nem kell a Rómát végigdarálni..mint én XD Mindenn... (2009.08.19. 21:40) Top 10 férfi sorozat karakter (szerintem)
  • Legisfalk: Nagy kár, hogy Wilfried Baasner már nem lehet köztünk. (2009.08.17. 19:27) Ich bin Guldenburg-fan
  • Mekare: @Legisfalk: Én is remélem :D érdekes libelális wahha (2009.08.15. 21:38) Te akarnád? Mert én igen.
  • Legisfalk: Na erre tényleg nem jöttem volna rá, nem ismerem a filmet, annyi tippem volt még, hogy talán a kép... (2009.08.09. 21:44) Leonidas rémálma
  • : @Joey95: Ja és Billy azt mondta hogy tarsd magad a blog "nyelvezetéhez".Ez nem főnökösködés vagy i... (2009.08.08. 21:56) Multiorgazmus :D

Linkblog

V

2009.10.29. 10:24 Mekare

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nos, az érzékeim riadót fújtak, mikor belefutottam a legújabb V első epizódjának 8 percébe, amit kidobtak, mint éhező kutyáknak a csontot. Mert addig, csak figyelgettem a kedves kis V plakátokat, amik jelezték, hogy közelednek, de mit tudhattam én akkor, hogy mik. Talán a kínaiak? Neeeem.

De az a 8 perc bejött, és habár már nem is tudom hányadik évadnál teljes darára ítéltem a LOST-ot (azaz egy hatalmas maratoni szigettúrára), mikor megláttam Elizabeth Mitchell-t nekem is felcsillant a szemem. Juj már  legalább egy remek színésznő benne van. Aztán letelt az a 8 perc és én elkezdtem várni a novembert és már nemcsak a szülinapom miatt :D

De hogy mi is ez a V? Az ABC-n november 3.-ától induló sorozat, mely tulajdonképpen az 1983-as V-The Original Miniseries remake-je  (hogy feldolgozza-e majd a Final Battle-t és az azután következő rövidéletű tv series-t is azt csak sejtem, mert elvileg az újat 4 évadra tervezték, egy mini sorozatot meg ne húzzanak már addig :D)

Megnéztem azt a bizonyos 83-as eredetit és nagyon tetszik. Ha a hangulatát sikeresen átveszik, és a mai igényeket kielégítve kavarják a dolgokat, akkor az új is nagyon-nagyon be fog jönni. Ha már technikai előnyei vannak, bár engem nem zavart a régiben sem az a rengeteg „nevetséges” effektus. Szerencsére nem ez szokott érdekelni. De, akiknek ez annyira számít, azoknak itt a remake, ne kínozza magát a régivel. Másoknak viszont érdemes bepróbálni a TOM-ot (lészen ez a neve mostantól a mini sorozatnak). Főleg, mert nem az lesz, mint mondjuk a Vanília égbolt esetében, hogy Crowe leforgatta a Nyisd ki a szemed-et Amerikában, de ennyi a különbség. Változás van a V-ben, de hogy mekkora arról nem tudni semmit. Annyiból is gondolom ezt, meg azt is, hogy a TOM utáni dolgokat is feldolgozza a friss V, mert a promokban ott egy katolikus pap. A TOM-ban én egy darab katolikus papot nem láttam, még tömegjelenetben sem, nemhogy állandó szereplőként. Márpedig az újban ott van. De tegnap este elkezdtem a V-The Final Battle-t és abban már megjelenik. Lehet ez a pap, nem az a pap. De ha mégis, akkor fogták az eddigi V-sztorikat és abból gyúrtak egy tök jó sorozatot, legalábbis nagyon remélem. Csak ennyi, mert nem olvastam utána. :D

Na, de miről is szól a V? A történet szerint idegenek érkeznek a Földre. Na, ez már nem jó. Ide jöhetnek az ET rajongók, hogy seggbe rúgjam őket. Nyílván senkit sem érdekelnek a békés Látogatók. Mert, hogy így fogják őket nevezni később. Aki valami epizódokra bontott Függetlenség napjára gondol, az most menjen a tükör elé és pofozza fel magát. Ugyanis a V-ben pont az a jó, hogy ezek a szép arcú látogatók nem csinálják azt, hogy beparkolnak és szétlövik a Fehér Házat, vagy a feketét. Hanem szépen előadják a békében jöttem témát. Az emberkék persze hisznek nekik. Könnyű is, hiszen elragadó figurák, kedvesek és szinte megegyeznek vendéglátóikkal. Csupán a hangjuk, ami bizonyítja, nem a Földön születtek. Ajánlatuk, miszerint a Föld segít nekik előállítani az anyagot, ami fajuk túléléséhez szükséges, ők pedig átadják a tudásukat, majd hazamennek (jah kb, mint az oroszok XD) visszautasíthatatlan. Aki megnézi az új promo-kat az megtudja, mit is rejt a gyönyörű látogató külső :D Hogy miért is jöttek igazán az idegenek azt nem lövöm le, de nem segített az ufó-fóbiámon a TOM megnézése. A lényeg, hogy kedves látogatóink fellépésükkel, hamarosan mindent irányítanak, ál-összeesküvések segedelmével. A holokauszt a V-ből sem maradhat ki és most nem húzom a szám. Mert kivételesen szükséges felhozni a témát, és nem azért, hogy leálljunk önostorozni. Az idegenek ugyanis elkezdik begyűjteni a tudósokat, tűnögetnek el az emberek a nagy semmibe. Persze nem minden ember rendelkezik annyi agykapacitással, mint egy MaSZoP-os szavazó, úgyhogy hamarosan létrejön az ellenállók csapata, akiknek nem kisebb feladata van, mint megmenteni az emberiséget. Juj.

Többet nem akarok elárulni a történetről. Lehet így is sokat mondtam.

A régiben olyan arcok voltak, mint Jane Badler(én a Mission: Impossible-ben láttam), Mark Singer (Beastmaster), Richard Herd (Seinfeld) és nem mellesleg Robert Englund (Mr Krueger), aki jelentem szupercuki benne.

Az újban ugye Elizabeth Mitchell (LOST), Laura Vandervoort (Smallville), Morena Baccarin rövid hajjal o.O (Firefly), Scott Wolf (Everwood), Alan Tudyk (Firefly, Dollhouse-ban Alpha) stb szóval jó lesz ez is.

Én tiszta szívvel ajánlom a régit is, az újról meg még magam sem tudom milyen, de azért bizakodásra adnak okot az előzetesek és az elhintett morzsák. Nem hiába az év legjobban várt sorozata.

Ja, itt az első 8 perc. Pomrók után már nézzen mindenki maga. XD

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: ufo abc november v elizabeth mitchell sci fi final promo poster preview original visitors battle miniseries

A bejegyzés trackback címe:

https://egyvampir.blog.hu/api/trackback/id/tr681483355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása